Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Репортаж
Автор: asahi   
Дата:   03-07-15 20:45

Репортаж, но с мисъл и подготовка:


http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/02/12/2A2B0C4000000578-0-image-a-19_1435836537511.jpg



SolarImpulse тази вечер кацна в Хонолулу след 5 дневен полет от Нагоя.

Отговори на това съобщение
 Re: Репортаж
Автор: pmartinov   
Дата:   03-07-15 20:56

Швейцарският пилот Андре Боршберг счупи вчера със самолета „Солар импулс 2“ рекорда за най-дълъг непрекъснат соло полет, като остана във въздуха без приземяване над 115 часа, предаде АФП. Това стана на път от Нагоя в Япония за Хаваите, където самолетът се очакваше да кацне около 19 ч българско време след преодолени почти 8000 км.

Досегашното най-добро постижение бе на покойния US милиардер Стив Фосет, който през 2006 г. летя сам 76 часа и 45 минути с „Върджин Атлантик глобъл флайър“.

Рекордът на „Солар импулс 2“ можеше да е и още по-впечатляващ, защото по първоначален план непрекъснатият полет трябваше да бъде от китайския град Нанкин до Хаваи. Лошото време обаче наложи кацане в Нагоя.

Боршберг (62 г.) е един от създателите на самолета „Солар импулс 2“, който се захранва единствено с енергия от слънчевите лъчи благодарение на соларни панели върху крилата.

По време на 5-дневния полет от Япония до Хаваи Боршберг заспал само за около 20 минути. Имало и критичен момент през последните 12 часа, когато машината трябваше да прекоси студен фронт с турбуленция. Малко преди това Боршберг туитна, че е много уморен, тъй като заради набиране на височина през деня и снижаването през нощта за пестене на енергия бил изкачил височина, еквивалентна на Еверест (8848 м).

По време на полета пилотът е свързан с вибриращи ленти към автопилота. Целта е, ако е заспал или задрямал, а се получи отклонение от зададените параметри, да бъде бързо събуден. Боршберг има парашут и спасителна надуваема лодка, ако му се наложи да оцелява във водата. При полет над 9000 м пък трябва да използва кислородна маска.

„Солар импулс 2“ стартира грандиозното си околосветско пътешествие на 9 март тази година от Обединените арабски емирства и се планира да е пак там през август.


Отговори на това съобщение
 Re: Репортаж
Автор: asahi   
Дата:   03-07-15 21:06

Спал е 20 минути през последния ден.
http://www.solarimpulse.com/widget-pilot_health

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »