Има 3 камиони които са смятат за най добри в USA : 1) Peterbilt 2)Kenworth 3)Freightliner. Mack е много назад в класацията.
Kenworth-a беше в сянка, а трябваше всичко да се види.Затворих бледата на 8 или 11 и метъра ми даде че не може да измери точно,а бях сложил диапозитив. Рискувах и завъртях на 25 секунди експонация. Отпред по маската и стъклото на спалния отсек си
личат ударите от насекоми.
Искам да добавя че двигателите които се поставят на тези камиони пак са 3. Най добър се смята Caterpilar,фирмата е основана от преселили се Холандци. Втория по класация мотор е Detroit, но има спорове кой е по добър. Подобен е спора Canon , Nikon и третият двигател който доказано е по слаб е Cummins. От няколко години Volvo много добре стои на пазара. Много български шофьори работещи в Щатите го предпочитат. Недостатъка е че двигателят на Volvo изкарва 600 хил. мили докато американските по 1 милион. Volvo в момента разработва нова технология съвместно с US Air Force с двигател поставен на Mack, позволяваща да се намали разхода на гориво до 35%.
Возил съм се на Piterbilt на 1 300 000 мили без основен ремонт.
Има 3 камиони които са смятат за най добри в USA : 1) Peterbilt 2)Kenworth 3)Freightliner. Mack е много назад в класацията.
Kenworth-a беше в сянка, а трябваше всичко да се види.Затворих бледата на 8 или 11 и метъра ми даде че не може да измери точно,а бях сложил диапозитив. Рискувах и завъртях на 25 секунди експонация. Отпред по маската и стъклото на спалния отсек си
личат ударите от насекоми.
Искам да добавя че двигателите които се поставят на тези камиони пак са 3. Най добър се смята Caterpilar,фирмата е основана от преселили се Холандци. Втория по класация мотор е Detroit, но има спорове кой е по добър. Подобен е спора Canon , Nikon и третият двигател който доказано е по слаб е Cummins. От няколко години Volvo много добре стои на пазара. Много български шофьори работещи в Щатите го предпочитат. Недостатъка е че двигателят на Volvo изкарва 600 хил. мили докато американските по 1 милион. Volvo в момента разработва нова технология съвместно с US Air Force с двигател поставен на Mack, позволяваща да се намали разхода на гориво до 35%.
Возил съм се на Piterbilt на 1 300 000 мили без основен ремонт.
Public edits
No edits suggested.
Tags
Няма добавени
Още снимки от Otvorenia
license
All rights reserved
Do you see all degrees clearly? If not, calibrate your monitor.